Reklamacije
Kako reklamirati robu?
Trebate li savjet o reklamacijama proizvoda? Kontaktirajte nas na info@doktorcekic.hr
Ovlašteni servis
Ovlašteni servis je najbrže řješenje. Kontaktirajte direktno proizvođača a riješite cijeli proces u najkraćem mogućem roku. Iskoristite pogodnosti kupnje kod ovlaštenog trgovca, naručite si prijevoz i prijevoznik besplatno preuzima robu i dostavlja vam je nakon popravke. Pogledajte link ispod za točan postupak.
Servis koji će rješiti sve vaše brige pružaju sljedeći brendovi:
Poštom ili prijevoznikom
Ispunite obrazac za reklamaciju i jasno opišite nedostatak proizvoda. Uključite svoju adresu, broj računa (u slučaju povrata) i kopiju računa. Pažljivo zapakirajte robu i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste besplatno primili otpremnu oznaku za prijevoznika.
Povrat robe
Povrat kupljene robe moguć je do 14 dana od isporuke, u tom roku imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Pažljivo zapakirajte artikl i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste dobili naljepnicu za besplatnu dostavu.
Obavijest o odustanja od kupoprodajnog ugovora možete pronaći OVDJE.
Reklamacijski formular možete pronaći OVDJE.
Više informacija o mogućnostima povrata robe možete pronaći u Uvjetima poslovanja.