Reklamacije

Kako reklamirati robu?

Trebate li savjet o reklamacijama proizvoda? Kontaktirajte nas na info@doktorcekic.hr

Ovlašteni servis

Ovlašteni servis je najbrže řješenje. Kontaktirajte direktno proizvođača a riješite cijeli proces u najkraćem mogućem roku. Iskoristite pogodnosti kupnje kod ovlaštenog trgovca, naručite si prijevoz i prijevoznik besplatno preuzima robu i dostavlja vam je nakon popravke. Pogledajte link ispod za točan postupak.

Servis koji će rješiti sve vaše brige pružaju sljedeći brendovi:

Poštom ili prijevoznikom

Ispunite obrazac za reklamaciju i jasno opišite nedostatak proizvoda. Uključite svoju adresu, broj računa (u slučaju povrata) i kopiju računa. Pažljivo zapakirajte robu i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste besplatno primili otpremnu oznaku za prijevoznika.

Povrat robe

Povrat kupljene robe moguć je do 14 dana od isporuke, u tom roku imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Pažljivo zapakirajte artikl i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste dobili naljepnicu za besplatnu dostavu.

Obavijest o odustanja od kupoprodajnog ugovora možete pronaći OVDJE.

Reklamacijski formular možete pronaći OVDJE.

 

Više informacija o mogućnostima povrata robe možete pronaći u Uvjetima poslovanja.

Postavke kolačića

Kako biste brzo pronašli ono što tražite na naši web stranici, uštedjeli puno klikanja i ne vidjeli reklame za stvari koje vas ne zanimaju, potreban nam je vaš pristanak na obradu kolačića.

Prihvatite sve kolačićeOdbij kolačiće