Reklamacije
Kako reklamirati robu?
Trebate li savjet o reklamacijama proizvoda? Kontaktirajte nas na info@doktorcekic.hr
Ovlašteni servis
Ovlašteni servis je najbrže řješenje. Kontaktirajte direktno proizvođača a riješite cijeli proces u najkraćem mogućem roku. Iskoristite pogodnosti kupnje kod ovlaštenog trgovca, naručite si prijevoz i prijevoznik besplatno preuzima robu i dostavlja vam je nakon popravke. Pogledajte link ispod za točan postupak.
Servis koji će rješiti sve vaše brige pružaju sljedeći brendovi:
Poštom ili prijevoznikom
Ispunite obrazac za reklamaciju i jasno opišite nedostatak proizvoda. Uključite svoju adresu, broj računa (u slučaju povrata) i kopiju računa. Pažljivo zapakirajte robu i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste besplatno primili otpremnu oznaku za prijevoznika.
Prije podnošenja reklamacije robe pažljivo pročitajte Reklamacijski pravilnik.
Povrat robe
Povrat kupljene robe moguć je do 14 dana od isporuke, u tom roku imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Pažljivo zapakirajte artikl i kontaktirajte našu korisničku podršku kako biste dobili naljepnicu za besplatnu dostavu.
Obavijest o odustanja od kupoprodajnog ugovora možete pronaći OVDJE.
Reklamacijski formular možete pronaći OVDJE.
Više informacija o mogućnostima povrata robe možete pronaći u Uvjetima poslovanja.