Reklamacije

Kako reklamirati robu?

Trebate li savjet o reklamacijama proizvoda? Kontaktirajte nas na reklamacije@doktorcekic.hr

Ovlašteni servis

Ovlašteni servis je najbrže řješenje. Kontaktirajte direktno proizvođača a riješite cijeli proces u najkraćem mogućem roku. Iskoristite pogodnosti kupnje kod ovlaštenog trgovca, naručite si prijevoz i prijevoznik besplatno preuzima robu i dostavlja vam je nakon popravke. Pogledajte link ispod za točan postupak.

Servis koji će rješiti sve vaše brige pružaju sljedeći brendovi:

Poštom ili prijevoznikom

Ispunite obrazac za reklamaciju i jasno opišite nedostatak proizvoda. Priložite svoju adresu, broj računa (u slučaju povrata para) i kopiju računa (fakture). Robu pažljivo zapakirajte i pošaljite na adresu.

Povrat robe

Povrat kupljene robe moguć je do 14 dana od isporuke, u tom roku imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Ukoliko robu želite poslati natrag, ispunite obrazac za Odustanak od kupoprodajnog ugovora i pošaljite robu na adresu:

Oscom trading s.r.o.

Těchonín 111

Těchonín, 561 66

 

Više informacija o mogućnostima povrata robe možete pronaći u Uvjetima poslovanja.

Postavke kolačića

Kako biste brzo pronašli ono što tražite na naši web stranici, uštedjeli puno klikanja i ne vidjeli reklame za stvari koje vas ne zanimaju, potreban nam je vaš pristanak na obradu kolačića.

Prihvatite sve kolačićeOdbij kolačiće