Reklamacije
Kako reklamirati robu?
Trebate li savjet o reklamacijama proizvoda? Kontaktirajte nas na reklamacije@doktorcekic.hr
Ovlašteni servis
Ovlašteni servis je najbrže řješenje. Kontaktirajte direktno proizvođača a riješite cijeli proces u najkraćem mogućem roku. Iskoristite pogodnosti kupnje kod ovlaštenog trgovca, naručite si prijevoz i prijevoznik besplatno preuzima robu i dostavlja vam je nakon popravke. Pogledajte link ispod za točan postupak.
Servis koji će rješiti sve vaše brige pružaju sljedeći brendovi:
Poštom ili prijevoznikom
Ispunite obrazac za reklamaciju i jasno opišite nedostatak proizvoda. Priložite svoju adresu, broj računa (u slučaju povrata para) i kopiju računa (fakture). Robu pažljivo zapakirajte i pošaljite na adresu.
Povrat robe
Povrat kupljene robe moguć je do 14 dana od isporuke, u tom roku imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Ukoliko robu želite poslati natrag, ispunite obrazac za Odustanak od kupoprodajnog ugovora i pošaljite robu na adresu:
Oscom trading s.r.o.
Těchonín 111
Těchonín, 561 66
Više informacija o mogućnostima povrata robe možete pronaći u Uvjetima poslovanja.