Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja

Razmjena robe

Ukoliko ste kupili proizvod koji Vam ne odgovara, odabrani proizvod možete zamijeniti u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Da bi zamjena bila moguća moraju biti ispunjeni sljedeći uvjeti:

  • odabrani proizvod ne smije biti trenutno nedostupan. Proizvod koji vraćate ne smije biti korišten niti na drugi način oštećen, uključujući pakiranje.
  • ako bilo koji od ovih aspekata nije zadovoljen, zamjena neće biti prihvaćena i roba će vam biti poslana natrag o vašem trošku.
  • ako ispunjavate sve gore navedeno, pažljivo zapakirajte robu i priložite protokol o raskidu ugovora (koji možete preuzeti) i kontaktirajte našu korisničku podršku na info@doktorcekic.hr kako biste dobili besplatnu naljepnicu za prijevoznika.

    Mogu li odustati od kupoprodajnog ugovora?

    Samo potrošač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 dana od primitka robe. Ako želite vratiti robu, ispunite obrazac za otkazivanje (koji možete preuzeti) i kontaktirajte našu korisničku službu na info@doktorcekic.hr kako biste dobili naljepnicu za besplatnu otpremu.

    Mogu li osobno preuzeti svoju narudžbu?


    Nažalost ne. U Hrvatskoj imamo samo online trgovinu, ali ne i trgovine u Malhi ili trgovine.

    Nešto je pošlo po zlu s proizvodom, kako da riješim reklamaciju?


    Pritužbe na proizvode su pojedinačne, stoga pogledajte odjeljak 'Pritužbe' gdje je sve detaljno po markama. Također možete kontaktirati naš tim za korisničku podršku koji će vam objasniti kako postupiti s reklamacijom proizvoda.

    Koji je jamstveni rok za kupljeni proizvod?


    Zakonski jamstveni rok za potrošače je 24 mjeseca. Ukoliko je kupac pravna ili fizička osoba koja vodi tvrtku, jamstveni rok je samo 12 mjeseci. Kod pojedinih proizvođača, primjerice Bosch, Makita, Metabo i dr., jamstveni rok se može produžiti na 3 godine.

    Kada ćete mi vratiti novac za vraćenu robu?

    Dajemo sve od sebe da vam odmah vratimo novac. Ako se to ne dogodi, uzet ćemo u obzir zakonski rok povrata, tj. u roku od 14 dana od primitka vašeg odustajanja od ugovora.

    Odlučio sam platiti virmanom, gdje mogu pronaći podatke za plaćanje?


    Podatke o plaćanju dobit ćete u prvom e-mailu nakon primitka narudžbe. Ukoliko trebate predračun u PDF formatu, pričekajte sljedeći e-mail u kojem ćete pronaći priloženu datoteku.

    Odabrao sam plaćanje bankovnim prijenosom, hoće li način plaćanja odgoditi isporuku moje narudžbe?

    Nažalost da. Moramo čekati da vaša banka prebaci novac u našu banku. No, kašnjenje nije dugo, nešto više od jedne ponoći. Dakle, ako želite da roba bude poslana isti dan kada ste kreirali narudžbu, odaberite drugi način plaćanja.

    Kakav je status moje narudžbe?


    Provjerite status svoje narudžbe s našom korisničkom podrškom putem e-pošte ili korisničke službe.

    Mogu li naknadno promijeniti adresu za naplatu ili dostavu?

    Da, kontaktirajte našu korisničku podršku kako bismo obradili vaš zahtjev. Ove promjene možete napraviti odmah nakon što je narudžba kreirana. Nakon što je pošiljka isporučena, ove promjene se više ne mogu prihvatiti.

Postavke kolačića

Kako biste brzo pronašli ono što tražite na naši web stranici, uštedjeli puno klikanja i ne vidjeli reklame za stvari koje vas ne zanimaju, potreban nam je vaš pristanak na obradu kolačića.

Prihvatite sve kolačićeOdbij kolačiće